Tid?


Kan man köpa sig tid? Dygnet har för få timmar och timmarna på jobbet bara försvinner och imorgon är det redan torsdag! Vart tog veckan vägen?

Jag vill träna! Igår simmade jag och Frida en sväng efter jobbet, gud vad skönt det var! På fredag blir det längdskidor, lördag Step och söndag längdskidor igen. Får ta igen all träning i helgen. Det känns inte som jag är människa om jag missar träningen. Love it! (och är beroende ;))

Pojkvännen är snäll och tar med mig på hockey imorgon. :) Men innan den är det en spännande föreläsning jag ska gå på.

 

Nu? Tv-mys :)


Kommentarer
Postat av: Frida

eller afrodance:D:D:D på sönda! eller på tisdag nästa veccka..

2010-01-27 @ 21:10:37
URL: http://skogsbar1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0