Bröllopsmässa

Tack syster yster för den fina designen! Love it! ♥

 

Tror ni jag kom upp imorse? *trumvirvel* YES! Är stolt över mig själv eftersom sambon låg kvar och mös under det varma täcket. Inte ens Mollie ville följa med så tidigt. Tur att hon får sina peomenader med dagmatten.

Har träningsvärk i rumpa och lår idag. Lassade på bra med vikter på ben och det känns idag. Undrar om Carro också har träningsvärk sedan muskelpasset igår? Köpte längdskidor igår! Blev så inspirerad eftersom Joel köpte så jag kunde inte hålla mig! Nu blir det längdskidor för hela slanten! Så kul!

Ikväll blir det hemgjord pizza hos mams och paps. Imorgon går bilen mot Sthlm och Bröllopsmässan! Jag och mina tärnor ska ta en myshelg i storstaden och få lite inspiration till bröllopet. Blir att besöka brud-outleten en sväng också. :)

Det kommer att bli en BRA helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Antar att ni har haft en fantastisk och mysig helg i storstaden =) Spännande att det börjar närma sig den stora dagen!

Kram

2010-01-24 @ 14:05:54
URL: http://nordkvinna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja precis, blir Umeå för sista året innan man blir färdig! Skönt att de börjar närma sig slutet!! =)

Kommer hem i mars-maj för att skriva cuppsats!

2010-01-25 @ 11:11:50
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0