Saturday!


Här bakas det kladdkakor för fulla muggar. Ikväll är det surpriceparty på G! :) Svärfar har fyllt 65, men då var de i Thailand så ikväll blir det fest! Vi var och dukade igår kväll med lite udda stil. Tidningar som "dukar", ljus i vinglas, det bjuds på chili con carne som severas i kastruller på borden och till det painrich och öl. Det blev fint i lokalen och jag tror Inger och Göran blir överraskade. ♥ I tisdags var vi hemma hos oss och åt mat allihopa och jag fick jättefina armband till bröllopet från Thailand med sötvattenpärlor. ♥ Dom är så gulliga! Tänker på alla och hade handlat hem massor med fina saker. Vi fick såna här som är till bröllopet:

 


I morse var jag på Step Styrka. När jag skulle boka i torsdags var det 21 reserver! Roger var snäll och satt in ett x-tra pass men idag när jag kom så fanns det plats på Cissis pass i alla fall (=bäst!). Skitkul pass! Och jobbigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0