Lovely monday!

En tanke slog mig idag. Jag är väldigt glad att jag valt att först utbilda mig innan familj och barn. Hade jag fått barn innan och sedan utbildat mig skulle det vara svårt att få livet att gå ihop. Jag vill ge en eloge till de som jobbar heltid och samtidigt har småbarn hemma. Det är inga 40 timmars veckor för mig just nu, snarare 50 timmars. Eftersom jag är relativt nyutbildad är det mycket nytt att ta in och "lära sig". Så en eloge till er som har småbarn, heltidsjobb och hus. Hur gör ni? Jag har fullt "sjå" att pyssla ihop allt som jag vill hinna med. Vissa pusselbitar prioriteras bort.

Idag prioriterades träningen. :) Var på boxing nyss tillsammans med mamma vilket känns i armarna just nu. Imorgon blir det Afro Dance. Kul!

Nu ska jag kika på Paradise Hotel. Har fastnat för det så här på "sluttampen". :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0