Sandstrand och kall öl

Jag skulle bara kika in nu på kvällen och se om det fanns internet på rummet och det gjorde det. Lägger upp lite bilder senare. Ikväll åt vi grillade räkor, ris och grönsaker för 30 kronor! Billigt! Då var två öl inräknade. :) Jag håller på att lära mig dricka öl. Deras Saigon beer är faktiskt god. ;)

Phu Quoc. Vi äter gott och billigt. Vi får massage. (En timmes helkroppsmassage för 20 kronor per person.) Vi solar. Vi badar i 30 gradigt vatten. Vi har det ganska bra helt enkelt! Synd att klaga ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Meen härligt älsko!! Inte ett dugg avis! själv har man skottat, pölsat genom snön på cykeldanan för att hyra film, smällt i mig hundra kila julgodis som tröst, för att nu ligga för tung för att röra mig i er soffa ;) har de gött här! Sola åt mig!!! Nästa gång åker jag med ;) PussPuss Syster!

2010-12-18 @ 19:29:25
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi vill också vara med, låter helt underbart. Här är der lördagskväll vi har just ätit tacos och nu bakar vi polkamaränger till jul, mums. Det snöar igen så inatt vet Anders vad han skall göra. Ha det bra glöm inte att smörja er :) puss o kram

2010-12-18 @ 20:28:34
Postat av: pappa Låång

Hej!

Jag är avundsjuk och önskar att jag var med. Hoppas att ni får en lika bra fortsättning. Puss och kram pappa

2010-12-19 @ 13:54:21
Postat av: Mamma Inger

Hej

Jag sitter hos Pernilla och skriver julkort och läser er blogg.Vi längtar redan efter er nästa gång ni åker vill vi alla åka'Var rädda om er .Puss och kram Mamma Inger.

2010-12-19 @ 14:15:48
Postat av: Anneli & Per

Njut av sol o värme ni kan väl inte ha missat att det snöar hos oss, nästan som 1998,nu har vi installerat skype men vet inte hur jag söker reda på er? Kul att ni är flitiga med att skriva och lägga in bilder på bloggen, alla läser och riktigt känner hur härligt ni har det. Massor med kramar Anneli O Per

2010-12-19 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0