Häärliga vår!


Har haft en underbar helg med sambon i Uppsala. Vi har myst, ätit gott, sovit massa och shoppat. Laddat en massa energi vilket behövs under veckan. =)

I helgen hoppas jag på en tjejkväll! Längtar efter att umgås med tjejerna nu! ♥

87 dagar kvar till bröllopet!! Shit! Vart tar all tid vägen? Snart är det sommar och det finns massor att göra. =)

solist
kläder till Joel
tärnklänningar
porslin, mat, o dyl.

Mycket som är klart. =) Min ring ska fixas denna vecka, ska gå till juveleraren (?) och visa hur jag vill ha min ring. Har fått guld av svärmor och mamma och pappa till ringen, bla. Joels mormors ring, armband och min pappas förlovningsring. Känns roligt med lite personligt värde. ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0