Gulligt!


När jag vaknade imorse hade påskharen lämnat ett ägg. ♥


Gulliga sambo!



Söta Sara kom förbi härom kvällen med en liten påskpresent. Fin!


Nu är bordet målat och klart. Resultatet har ni här. :)


Lite slipat och skavt.


Påsk!


Denna lilla söta kyckling med krona fick jag av svärmor. Så himla söt!

Jag vill ta en promenad i det vackra vår vädret men har jätteont i benhinnorna. Får se om jag plågat mig ändå... Njae. Håller på att baka bröd för fullt istället. Ikväll åker vi till Högbacka på middag hos svärföräldrarna och lite påskmys. Igår var det en jättetrevlig kväll hos mamma och pappa. Så trevligt att träffas allihopa och umgås!

Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, ett sånt påskägg fick inte jag! Kanske kan tipsa om din blogg till sambon inför nästa påsk ;-)

2010-04-03 @ 21:29:55
URL: http://giftassugen.blogg.se/
Postat av: Katja

vi gifter oss 10 juli.. tiden går ju så otroligt fort! nyss var det ju elva månader kvar juh :-D

2010-04-04 @ 16:12:55
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0